Wszystkie zamówienia, których wartość brutto  przekracza 500 złotych wysyłane są na nasz koszt.

 Przesyłki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej Ups lub Dhl- są ubezpieczone(regulaminy dostępne na stronach  ups.com oraz dhl). Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki przy odbiorze w obecności Kuriera, czy nie posiada  uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub wad prosimy o sporządzenie protokołu szkody, który może stać się istotnym dokumentem roztrzygającym możliwość uznania zgłoszonej reklamacji.       
Wysyłki realizujemy na terenie Polski. Możliwe jest dostarczenie produktów za granicę- na teren krajów Unii Europejskiej lub innych krajów - w tych przypadkach prosimy o kontakt: sklep@lampshop.pl w celu uzgodnienia warunków oraz kosztów dostawy. 

Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem:firmy  UPS, DHL 
, lub na życzenie Pocztą Polską . W obrębie Trójmiasta i okolic jest możliwa bezpłatna  dostawa zamówionych produktów bezpośrednio do Klienta.
Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

Firma kurierska DHL oraz Ups dotarcza przesyłki w godzinach 9-16 
Prosimy o uwzględnienie godzin doręczenia przesyłki i wybór miejsca dostawy tak aby ktoś mógł odebrać paczkę. 
Można podać np. adres swojego miejsca pracy.

Na etykiecie adresowej oprócz adresu umieszczony jest nr telefonu odbiorcy (co powinno ułatwić kontakt kuriera z klientem)
Sklep mojelampy.com nie ma możliwości nakazania kurierowi powiadamiania telefonicznego przed dostawą.

 


Po podpisaniu odbioru przesyłki lub uiszczeniu opłaty pobrania klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia

 czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.

Dokładny regulamin firm kurierskich  DHL oraz Ups  można znaleźć na  stronach internetowych  www.ups.com oraz dhl.pl

!!! UWAGA !!!

Każda paczka jest solidnie i profesjonalnie zabezpieczona. 
Firma kurierska odbierając paczkę od nadawcy poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie, nieuszkodzona. 
  1. Przed odebraniem przesyłki należy bezwzględnie wizualnie sprawdzić stan paczki z zewnątrz. 
    (Folia, foliopak, taśmy firmowe z zewnątrz zabezpieczają przed ingerencją w przesyłkę i nie stanowią opakowania zewnętrznego produktów. 
    Prosimy zwrócić uwagę na karton, czy nie ma np. na narożnikach "harmonijki", czy nie został przedziurawiony, czy nie ma niepokojących wgłębień, czy np. zawartość nie wydaje niepokojących odgłosów jak przemieszczajace się w środku szkło)
     
    Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone, odbierający powinien odmówić przyjęcia paczki i poinformować o tym fakcie BOK Mojelampy.com. Paczka zostanie zwrócona do sprzedawcy. 
  2. Po opłaceniu paczki (w przypadku przesyłek za pobraniem) i podpisaniu dokumentów, prosimy sprawdzić w obecności kuriera 
    czy przesyłka (opakowanie i wnętrze -szczególnie elementy szklane-klosze, szyby itd) jest w nienaruszonym stanie. 

    Jeżeli macie Państwo wątpliwości co do stanu towaru, prosimy spisać protokół szkodowy (odpowiednie formularze ma kurier), 
    i koniecznie zapisać uwagi na liście przewozowym (na kopii i oryginale, poświadczone przez obie strony - klienta i pracownika DHL i innych firm kurierskich).

    Brak wiążącego protokołu szkody (czyli spisanego przy odbiorze paczki, potwierdzonego przez świadka, jakim staje się pracownik firmy kurierskiej) może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. 
    Każda paczka jest ubezpieczona, dlatego by odzyskać odszkodowanie za nią potrzebny jest poprawnie spisany protokół szkodowy.

    Następnie prosimy poinformować o zaistniałej sytuacji BOK Mojelampy.com. 
      
    Powyższy punkt sporządzony został w oparciu o paragraf 13 i 14 Regulaminu DHL. 
    Źródło: https://www.dhl.com.pl/pl/express/wyslij_przesylke/informacje_dodatkowe/terms_conditions.html#domestic

 

 

 

 

 


Koszt dostawy

W przypadku jednorazowego zamówienia o wartości powyżej 500 PLN towar wysyłamy na nasz koszt.

Dla stałych klientów istnieje możliwość ustalenia niższego progu wartości wysyłek, które realizowane są na nasz koszt, ale po uprzednim ustaleniu tych warunków z pracownikiem zespołu Mojelampy.com.  

Wysyłka kurierem  

Koszt dostarczenia zamówionego towaru wynosi:

24.90 PLN - firma kurierska  - przy zapłacie na konto 
29.00 PLN - firma kurierska  - przy wysyłce za pobraniem

W przypadku zamówienia produktu o większych niż standardowe gabarytach lub większej niż 30 kg wagi - koszt dostawy może ulec zmianie, ale Klient zostanie poinformowany o tym  przed wysyłką. 

Zapłata za towar i formalności związane z rozliczeniem zakupów wysyłanych za pobraniem są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej.

Wysyłka Pocztą Polską

Na wyraźną prośbę Kupującego (zawartą w uwagach do zamówienia) możemy wysłać towar za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
Koszt dostarczenia zamówionego towaru Pocztą Polską wynosi :  
19.90 PLN - przy zapłacie przelewem na konto 
34.00 PLN - przy wysyłce za pobraniem

Paczki pocztowe nadajemy tylko 2 razy w tygodniu.


Czas realizacji


Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 30 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy mojelampy.com a Kupującym.

Na czas dostarczenia przesyłki składa się czas potrzebny na realizację zamówienia (mówi o tym informacja "dostępność" przy każdym produkcie) oraz czas potrzebny kurierowi na dostawę. 
Podane przy każdym produkcie terminy wysyłki dni roboczych i oznaczają orientacyjny termin realizacji zamówienia. 

Dostawa w obrębie 50 km od Gdańska-powyżej 500 pln 

gratis-naszym transportem pod wskazany adres.